2 Mayıs 2010 Pazar

BAHARI KARŞILARKEN 3 - PARLAK TAYTLAR

Aslında bu geç kalınmış bir yazı çünkü ıslak görünümlü taytların hayatımıza girmesi bahardan çok önceydi. Bazılarımıza fazla iddialı gelen bu moda trendi aslında o kadar da cesaret istemiyor. Benim de siyah ıslak görünümlü taytla tanışmam geçen yıl Nişantaşı V2K da gerçekleşti. Önce bir süre dolabımda ona hazır olmamı bekledi. Sonra da diğer taytlarımın pabucu dama atıldı. Bir adım daha ileri gidip altın sarısı renkte bir taytı da Calzedonia'dan alıp hayatıma soktum.
Eğer altın rengi size çok fazla geldiyse ilk başta siyahla başlayın ve emin olun gerisi gelecek. Altın sarısını mutlaka krem rengiyle mesela uzun asimetrik bir hırkayla tamamlamak çok doğru olur. Siyah renkle bir sürü kombinasyon yapabilirsiniz. Altın rengi ya da siyah olsun; mutlaka yüksek topuk bootie'lerle tamamlanması gereken bir trend.
Şu anda hemen hemen tüm butiklerde ıslak görünümlü taytlardan bulabilirsiniz. Mesela ben en son Topshop'ta, ve hatta Penti'de siyah parlak tayta rastladım. Siz de mutlaka bu sezondan ıslak ya da deri görünümlü taytlardan kendinize bir tane edinin çünkü önümüzdeki kış sezonunda da bol bol giyeceğiz gibi görünüyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder